Na osnovu člana 20. Odluke o načinu i postupku učešća lokalnog stanovništva u vršenju javnih poslova („Sl. List Crne Gore-opštinski propisi“ br.01/09) od 15.01.2009. utvrdjuje se
PROGRAM
Javne rasprave u postupku donošenja Odluke o finansiranju nevladinih organizacija u Opštini Plav
- Utvđuje se Nacrt Odluke o finansiranju Nevladinih organizacija u opštini Plav.
- Javna rasprava o Nacrtu Odluke trajaće 15. dana i počinje od 18.02.2019 do 04.03.2019 godine.
- Nacrt navedene Odluke biće dostupan svakog radnog dana u vremenu od 12-15h u prostorijama Opštine Plav, kancelarija br 1. savjetnika za sport i nvo, na oglasnoj tabli i zvaničnom sajtu Opštine Plav plav.me.
- Pozivaju se građani/ke, javne službe, sportske organizacije, NVO i drugi zainteresovani subjekti da učestvuju u javnoj raspravi radi stvaranja što kvalitetnije osnove dokumenta.
- Predlozi, sugestije, primjedbe i mišljenja mogu se podnijeti u pisanoj formi na šalteru Građanskog biroa Opštine Plav, ili na mail adresu balic_alen@com do isteka roka za Javnu raspravu, 04.03.2019 godine do 15 časova.
- Centralna javna rasprava održaće se 04.03.2019. godine sa početkom u 12 časova u sali za sastanke Opštine Plav.
- Sekretarijat za opštu upravu i društvene djelatnosti Opštine Plav će razmotriti dobijene primjedbe, predloge, sugestije i mišljenja učesnika javne rasprave, sačiniti izvještaj o sprovedenoj javnoj raspravi u roku od 5 dana od završetka iste.
Nacrt Odluke o finansiranju nevladinih organizacija u Opštini Plav možete skinuti na linku: Nacrt odluke
SEKRETARIJAT ZA OPŠTU UPRAVU I DRUŠTVENE DJELATNOSTI