Na osnovu člana 58 Zakona o lokalnoj samoupravi (Sl.list CG br. 34/19 i 038/20) i člana 90 i 94 stav 5 Statuta Opštine Plav (Sl.list CG-Opštinski pr. br. 44/18), a u vezi Naredbe o sprovođenju mjera za spriječavanje infekcije izazvane novim korona virusom koje je donijelo Ministarstvo zdravlja Crne Gore, Predsjednik Opštine Plav, donosi
UPUTSTVO
Nalaže se organima i službama Opštine Plav da od petka 25.12.2020.godine obavljanje poslova iz svoje nadležnosti obezbijede kroz kontrolisani proces rada i rotirajuća dežurstva, u cilju sprječavanja širenja novog Koronavirusa.
- Obavezuju se starješine organa i službi Opštine Plav da određena radna mjesta za koje je neophodno obezbijede dežurstvo, kao i zaposlene koje će te poslove obavljati, vodeći pri tome računa o zdravstvenom stanju, godinama starosti, porodičnim prilikama i drugim okolnostima zbog kojih zaposleni ne bi smjeli biti izloženi povećanom riziku od obolijevanja.
- Starješine organa i službi opštine Plav se obavezuju da vode računa o broju prisutnih službenika i namještenika u službenim prostorijama radi obezbjeđenja držanja fizičke distance i poštovanja drugih mjera radi sprečavanja širenja novog Koronavirusa.
- Preporučuje se Javnim ustanovama čiji je osivač opština Plav da poslove iz svojih nadležnosti obezbijede kroz kontrolisani proces rada i rotirajuća dežurstva.
- Preporučuje se DOO Komunalne djelatnosti Plav da poslove iz svoje nadležnosti obavljaju redovno a kontrolisani proces rada i rotirajuća dežurtsva mogu organizovati za obavljanje administrativnih poslova
- Sekretarijat za inspekcijske poslove, služba zaštite i komunalna policija Opštine Plav svoje poslove obavljaće redovno.
- Neposredni rad sa strankama će se obavljati u vremenu od 11:30h do 13:30h pridržavajući se mjera iz ove naredbe, uz posebno poštovanje mjere fizičke distance na način da istovremeno u prostoriji ne može biti više od dvije stranke.
- Preporučuje se građanima i privrednim subjektima da sve podneske (zahtjeve, molbe, podneske, prigovore i sl.) šalju putem elektronske pošte na email (kabinet@plav.me) i redovnim poštanskim putem.
- Rad sa strankama u građanskom birou i pisarnici će se odvijati na način što prilikom ulaska stranke obavezno poštuju mjere i pravila iz naredbe Ministarstva zdravlja.
7. Sekretarijat za inspekcijske poslove, Služba komunalne policije i Služba zaštite i spašavanja će poslove iz svoje nadležnosti obavljati redovno, uz obavezno poštovanje mjera iz naredbe
Ministarstva zdravlja.
8. Ova odluka stupa na snagu danom donošenja, a ista će biti objavljna na oglasnoj tabli i zvaničnoj internet stranici Opštine Plav.
PREDSJEDNIK
Nihad CANOVIĆ