Dobro došli
Opština Plav
U službi građana
Direkcija za investicije i imovinske odnose
Direktor direkcije
Rođen 10.04.1968. godine u Plavu. Osnovnu i srednju školu završio u Plavu.
Diplomirao na Beogradskom univerzitetu ( Rudarsko-geološki fakultet ) i stekao zvanje diplomirani inžinjer geologije.
Od 1998. do 1999. godine je obavljao pripravnički staž u Opštini Plav, nakon čega je zasnovao radni odnos u Sekretarijatu za inspekcijske poslove u Opštini Plav, kao komunalni Inspektor za drumski saobračaj.
05.10.2018.godine imenovan je za Sekretara Sekretarijata za inspekcijske poslove.
Oženjen, otac četvoro djece.
Kontakt informacije
Nadleznosti
Direkcija za investicije i imovinsko pravne odnose vrši poslove koji se odnose na:
– pripremu predloge odluka i drugih propisa iz svoje nadležnosti koji donosi Skupština opštine i odluke i druge akte koje donosi Predsjednik opštine;
– pripremu Program rada i Izvještaj o radu Direkcije;
– pripremu planove investicija i kapitalnih ulaganja u objekte infrastrukture kao i za sve investicije i projekte koji se finansiraju iz sredstva opštine;
– ostvaruje neposrednu saradnju sa nadležnim državnim organima, medjunarodnim institucijama I donatorima preko kojih se realizuju investicioni projekti tj. sa svim onim subjektima koji u potpunosti ili djelimično finansiraju izgradnju objekata od značaja za opštinu Plav;
– ostvaruje saradnju sa nevladinim organizacijama po pitanjima iz svoje nadležnosti;
– obezbjeđuje slobodan pristup informacijama iz svog djelokruga rada u skladu sa Zakonom o slobodnom pristupu informacijama;
– stvaranje uslova za uređenje, korišćenje, opremanje i zaštitu građevinskog zemljišta;
– pripremanje građevinskog zemljišta za izgradnju i rekonstrukciju svih vrsta objekata za komunalno opremanje istog, shodno srednjoričnim i godišnjim programima uređivanja gradjevinskog zemljišta;
– usklađuje programe uređivanja građevinskog zemljišta sa planovima razvoja pojedinih djelatnosti,
– preduzima mjere iz oblasti gradnje radi zaštite spomenika kulture i zaštite drugih objekata koji bi mogli biti eventualno ugroženi izvođenjem radova na pripremi građevinskog zemljišta,
– inicira i koordinira izvođenje kapitalnih investicija čiji je nosilac opština,
– organizuje i koordinira poslove na izradi projektno-tehničke dokumentacije za realizaciju kapitalnih investicija od značaja za opštinu,
– stara se o izgradnji, rekonstrukciji, održavanju i zaštiti vodnih objekata i objekata za upotrebu i korišćenje voda koje finansira jedinica lokalne samouprave u skladu sa zakonom i drugim propisima;
– vrši stalni građevinski nadzor nad objektima visokogradnje, niskogradnje, komunalnih objekata i objekata infrastrukture čiji je investitor opština,
– izrađuje i čuva projektno-tehničku dokumentaciju,
– pribavlja potrebne saglasnosti, tehničku dokumentaciju, odobrenje za gradnju i odobrenje za upotrebu objekata, odobrenja za izvođenje radova na izgradnji, rekonstrukciji, redovnom i investicionom održavanju objekata koje finansira opština, obezbjeđuje uslove za rad izvođača, sarađuje sa javnim preduzećima i ustanovama u postupku tehničkog prijema i primopredaje izgrađenih, odnosno rekonstruisanih objekata,
– učestvuje u pripremanju programa razvoja objekata komunalne infrastrukture od značaja za opštinu,
– saradnja sa nadležnim organom uprave inicira pokretanje postupka eksproprijacije nepokretnosti saglasno programu uređenja građevinskog zemljišta
– prati realizaciju godišnjih i srednjoročnih programa uređenja prostora, izrađuje predlog operativnog plana za realizaciju godišnjeg programa uređenja građevinskog zemljišta,
– vodi bazu podataka o svim kapitalnim investicijama,
– prati dinamiku rokova dospjelih potraţivanja i obaveza po investicijama,
– izrađuje finansijski plan plaćanja i vrši kontrolu plaćanja po ugovorenim obavezama,
– u saradnji sa službenikom za javne nabavke predlaže postupak javnih nabavki za izvođenje radova čiji je investitor, odnosno naručilac opština, predlaže plan javnih nabavki iz svoje nadležnosti učestvuje u pripremanju odluka o sprovođenju postupka javne nabavke, prati formiranje tenderske dokumentacije u postupku javnih nabavki u saradnji sa službenikom za javne nabavke;
– učestvuje u izradi predloga odluka za Predsjednika opštine i Skupštine opštine;
– obavlja i druge poslove u skladu sa Zakonom, Statutom opštine i drugim propisima;
– obezbjeđuje slobodan pristup informacijama iz svog djelokruga.
Korisni linkovi
Kontakt