Dobro došli
Opština Plav
U službi građana
Za obavljanje stručnih i administrativno-tehničkih poslova za potrebe Skupštine opštine Plav ( u daljem tekstu: Skupština), njenih radnih tijela i odbornika obrazuje se Služba Skupštine (u daljem tekstu: Služba).
Službom rukovodi sekretar Skupštine.
U pogledu rukovođenja radom Službe, zasnivanje i prestanka radnog odnosa zaposlenih, ostvarivanja prava, dužnosti i odgovornosti u Službi kao i upotrebi i korišćenju sredstava za rad, sekretar ima prava i dužnosti starješine organa lokalne uprave.
Sekretar obavlja poslove u skladu sa zakonom, Statutom, Poslovnikom Skupštine i ovom odlukom, a za svoj rad je odgovoran predsjedniku Skupštine i Skupštini.
Sredstava za rad Službe obezbjeđuju se u Budžetu Opštine.
Služba u saradnji i preko opštinskih organa lokalne uprave obavlja:
– poslove organizacije, pripreme i obrade sjednica Skupštine,
– administrativno-tehničke poslove za radna tijela,
– administrativno-tehničke poslove za potrebe kluba odbornika u vezi sa obavljanjem odborničke funkcije,
– poslove protokola za potrebe Skupštine,
– pruža pravnu i stručnu pomoć za potrebe rada odbornika i radnih tijela,
– izrađuje tekstove usvojenih akata (odluke, preporuke, zaključci…) i priprema ih za njihovo obavljanje u “Sl. listu CG – opštinski porpisi”.
– priprema, sređuje i čuva propise i druge akte koje donosi Skupština,
– vrši i druge stručne i administrativno-tehničke poslove po zahtjevu Skupštine i predsjednika Skupštine.
Poslovi iz djelokruga rada Službe vrše se na osnovu akta o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji radnih mjesta, koji donosi sekretar Skupštine.
Određeni poslovi iz djelokruga rada Službe, kao što su poslovi u vezi sa radno-pravnim statusom zaposlenih, pisarnice, arhive prevoza, tekućeg investicionog održavanja prostorija za rad i opremu koju koristi obavlja se u saradnji i preko opštinskih organa lokalne uprave.